
Пакет онлайн-сервісів “ІТС Ретро”
За 2019-2020 рр. були випущені прикладні рішення під торговою маркою BAS, розроблені з використанням новітніх технологій і передових підходів до юзабіліті, в яких додані нові можливості, а також отримали розвиток функціональні можливості в порівнянні з програмами попереднього покоління. Трудомісткість підтримки прикладних рішень попереднього покоління зростає пропорційно падінню на них попиту на ринку: немає попиту – немає потреби в удосконаленні та розвитку продуктів. Тому програми попереднього покоління знімаються з продажу та технічної підтримки, а користувачам надаються пільгові умови переходу на сучасні рішення.
У той же час для частини прикладних рішень швидкий перехід на нові продукти ускладнений через масштаби реалізованих проектів і величезного масиву накопичених даних. Зокрема, до таких програм відносяться “Управління торговим підприємством” (УТП) і “Управління виробничим підприємством” (УВП) – для них випущені аналоги (“BAS Бухгалтерія КОРП” і “BAS Комплексне управління підприємством” для “Управління торговим підприємством” та “BAS ERP” для “Управління виробничим підприємством”), проте сам процес переходу ускладнений або великим обсягом накопичених даних і кількістю автоматизованих бізнес-процесів, або через кастомізацію оперативного контуру використовуваного рішення в порівнянні з типовою поставкою. При цьому для таких користувачів, як і раніше, залишається важливим своєчасне оновлення в частині регламентного обліку та підключення сервісів інформаційно-технологічного супроводу (ІТС).
З урахуванням вищесказаного, а також беручи до уваги велику кількість клієнтів, які використовують програми УТП і УВП, інформаційно-технологічний супровід цих програм попереднього покоління буде здійснюватися за підвищеними тарифами (“ІТС Ретро”). Залежно від складності прикладного функціоналу програми попереднього покоління “ІТС Ретро” підрозділяється на 4 категорії. З 01.07.2021 р. планується здійснювати підтримку:
- програми УТП – за “ІТС Ретро” 1-ї категорії
- програми УВП – за “ІТС Ретро” 2-ї категорії
З одного боку, це дасть користувачам час для спокійного переходу на сучасні програмні продукти. З іншого боку, це дозволить розробникам забезпечити якісну і своєчасну підтримку змін законодавства на період переходу, а також дозволить отримати фінансування трудовитрат на підтримку програм попереднього покоління.
“ІТС Ретро” включає всі сервіси “ІТС ПРОФ”:
- доступ до онлайн-сервісу “Оновлення програм” для програм, які підтримуються за “ІТС Ретро”
- повний доступ до онлайн-бази сервісу “Інформаційна система ІТС”
- доступ до онлайн-сервісу “Лінія консультацій”
- доступ до онлайн-сервісу “RDI Service”
- доступ до онлайн-сервісу “FREDO Звіт” для юридичних осіб
- доступ до онлайн-сервісу “FREDO ДокМен”
- доступ до онлайн-сервісу “Консультації аудитора” (12 консультацій)
- сервіс “Лекторій” (очне відвідування, онлайн доступ, перегляд відеозаписів)
Вартість “ІТС Ретро” наведена у таблиці:
Вид договору | Роздрібна ціна, грн. без ПДВ |
“ІТС Ретро” 1-ої категорії на 12 міс. | 13 950 |
“ІТС Ретро” 2-ої категорії на 12 міс. | 18 000 |
“ІТС Ретро” 3-ої категорії на 12 міс. | 26 100 |
“ІТС Ретро” 4-ої категорії на 12 міс. | 34 200 |
ПОСЛІДОВНІСТЬ ПЕРЕХОДУ НА ПІДТРИМКУ ПО “ІТС РЕТРО”
До червня (включно) 2021 року доступ до сервісу “Оновлення програм” для користувачів програм УТП і УВП надається за наявності діючих договорів “ІТС ТЕХНО” або “ІТС ПРОФ”. З липня 2021 року доступ до оновлень програм УТП і УВП буде надаватися тільки за наявності “ІТС Ретро” відповідної категорії.
Для користувачів УТП і УВП поступово припиняється реєстрація договорів “ІТС ТЕХНО” та “ІТС ПРОФ”:
- з 01.01.21 р. припиняється реєстрація договорів “ІТС ПРОФ” на 24 місяці
- з 01.03.21 р. припиняється реєстрація договорів “ІТС ПРОФ” на 12 (в т. ч. пільгових за схемою 8+4) місяців і “ІТС ТЕХНО” на 12 місяців
- з 01.07.21 р. припиняється реєстрація договорів “ІТС ПРОФ” та “ІТС ТЕХНО” на будь-який період
Важливо! З 01.03.21 р. нові користувачі основних поставок УТП і УВП зможуть оформити пільговий ІТС тільки на 3 місяці, а з 01.07.21 р. оформлення пільгових ІТС для продуктів УТП і УВП не здійснюється.
Для отримання доступу до сервісів ІТС після 01.07.2021 р. користувачі програм УТП і УВП повинні придбати “ІТС Ретро” або виконати апгрейд з поточного ІТС до “ІТС Ретро” на наступних умовах:
- у разі реєстрації апгрейду ІТС на “ІТС Ретро” в червні 2021 року (з початком дії 01.07.2021 р.) апгрейд здійснюється на пільгових умовах (безкоштовно) для користувачів і партнерів
- у разі реєстрації апгрейду ІТС на “ІТС Ретро” в липні 2021 року або пізніше вартість апгрейду розраховується відповідно до цін, наведених нижче
Важливо! При апгрейді з “ІТС ТЕХНО” на “ІТС Ретро” на пільгових умовах не надаються сервіси “FREDO” до кінця дії апгрейду. При апгрейді з “ІТС ПРОФ” на “ІТС Ретро” повторна активація сервісів не потрібна – доступ до раніше активованих сервісів “ІТС ПРОФ” надається до закінчення дії договору “ІТС Ретро”.
З 01.07.21 р. вартість переходу (апгрейду) становитиме:

Пакет онлайн-сервісів “ІТС ТЕХНО”
У складі тарифного пакету “ІТС ТЕХНО” відключений доступ до методичної підтримки програм для автоматизації бізнесу, крім доступу до документації.
Склад сервісів у тарифному пакеті “ІТС ТЕХНО” :
- доступ до онлайн-сервісу “Оновлення програм”
- доступ до онлайн документації з продуктів для автоматизації бізнесу (в онлайн-базі сервісу “ІС ІТС”)
Періодичність оформлення договорів ІТС за тарифним пакетом “ІТС ТЕХНО” не зміниться (6 або 12 місяців).
Пакет онлайн-сервісів “ІТС ПРОФ”
Склад сервісів у тарифному пакеті “ІТС ПРОФ” :
- доступ до онлайн-сервісу “Оновлення програм”
- повний доступ до онлайн-бази сервісу “ІС ІТС”
- доступ до онлайн-сервісу “Лінія консультацій”
- доступ до онлайн-сервісу “RDI Service”
- доступ до онлайн-сервісу “FREDO Звіт” для юридичних осіб
- доступ до онлайн-сервісу “FREDO ДокМен”
- доступ до онлайн-сервісу “Консультації аудитора” (12 консультацій)
- сервіс “Лекторій” (очне відвідування, онлайн доступ, перегляд відеозаписів)
Періодичність оформлення договорів ІТС за тарифним пакетом “ІТС ПРОФ”: 1, 3, 6, 12, 24 місяців (з оплатою за весь період або із щомісячною оплатою).
Програма лояльності розповсюджується на всіх користувачів, які безперервно продовжують договори за тарифом “ІТС ПРОФ”, крім продовжень на 24 місяці (в останньому випадку програма лояльності не діє).
Пакет онлайн-сервісів “Тех.підтримка”
При роботі з програмами для автоматизації бізнесу користувачі регулярно звертаються на лінію консультацій для отримання відповідей на питання, що виникають в процесі використання (сервіс “Лінія консультацій”), переглядають відеозаписи лекцій про функціональні можливості програм (сервіс “Лекторій”), читають матеріали бази знань, які розміщені на Інтернет-ресурсі ІТС (сервіс “Інформаційна система ІТС”), а також періодично оновлюють нормативно-довідкову інформацію (ставки податків і зборів, індекси інфляції, класифікатори та ін.) в своїх програмах (сервіс “RDI Service”).
Раніше повний доступ до даних сервісів був включений тільки до складу пакету онлайн-сервісів “ІТС ПРОФ”, а частковий доступ був у користувачів пакету онлайн-сервісів “ІТС ТЕХНО” (одна консультація в місяць у сервісі “Лінія консультацій” і обмежений доступ до сервісу “ІС ІТС” ) і користувачів базових програмних продуктів для автоматизації бізнесу (доступ до лінії консультацій без можливості читання матеріалів інформаційної системи ІТС, на яку часто посилається у відповідях лінія консультацій). Інші користувачі ліцензійних продуктів не мали можливості використовувати перераховані сервіси.
З урахуванням раніше описаних змін у складі пакету онлайн-сервісів “ІТС ТЕХНО”, а також для розширення аудиторії користувачів сервісів технічної підтримки відкрито продаж доступу до пакету сервісів “Тех.підтримка”, який включає:
- повний доступ до онлайн-бази сервісу “ІС ІТС”
- доступ до онлайн-сервісу “Лінія консультацій”
- доступ до онлайн-сервісу “RDI Service”
- сервіс “Лекторій” (очне відвідування, онлайн доступ, перегляд відеозаписів)
Доступ до пакету сервісів “Тех.підтримка” може придбати користувач будь-якого ліцензійного продукту для автоматизації бізнесу терміном на 12 місяців на умовах оплати за весь період.
Можна оформити один доступ до пакету сервісів “Тех.підтримка” на один реєстраційний номер програмного продукту.
Даний пакет онлайн-сервісів може бути цікавий:
- користувачам будь-яких ліцензійних продуктів, що бажають отримувати регулярну і актуальну інформацію з різних напрямків обліку та роботи в програмах з матеріалів, опублікованих в сервісах “ІС ІТС” або “Лекторій”
- користувачам базових версій програмних продуктів для автоматизації бізнесу і користувачам пакету онлайн-сервісів “ІТС ТЕХНО” для отримання повного доступу до сервісів технічної підтримки
Онлайн-сервіс “RDI Service”
З моменту запуску сервісу “RDI Service” у вересні 2019 року можливість використовувати функції сервісу були тільки у користувачів пакету “ІТС ПРОФ”.
З 01.07.2020 року відкрито продаж доступу до сервісу “RDI Service” користувачам будь-якого ліцензійного продукту для автоматизації бізнесу терміном на 12 місяців на умовах оплати за весь період.
Можна оформити один доступ до онлайн-сервісу “RDI Service” на один реєстраційний номер програмного продукту.
НОВІ ПАКЕТИ ОНЛАЙН-СЕРВІСІВ “FREDO”
На додаток до існуючих можливостей підключення до сервісів “FREDO Звіт” і “FREDO ДокМен” з 01.08.2020 р. додано нові пакети сервісів “FREDO” для юридичних осіб та для фізичних осіб-підприємців (ФОП), які надають доступ відразу до сервісу здачі електронної звітності та адміністрування ПДВ (“FREDO Звіт”) і електронного документообігу (“FREDO ДокМен”), і при цьому коштують дешевше, ніж вартість підключення до кожного із зазначених сервісів окремо.
Склад пакету для юридичних осіб:
- доступ до онлайн-сервісу “FREDO Звіт” для юридичних осіб
- доступ до онлайн-сервісу “FREDO ДокМен”
Склад пакету для ФОП:
- доступ до онлайн-сервісу “FREDO Звіт” для ФОП на ССО
- доступ до онлайн-сервісу “FREDO ДокМен”
Доступ до сервісів “FREDO” за відповідними тарифними пакетами надається будь-якому ліцензійному користувачеві програми для автоматизації бізнесу терміном на 12 місяців на умовах оплати за весь період. Крім цього, на реєстраційний номер програмного продукту для автоматизації бізнесу, на який вже оформлений тариф, що включає сервіси “FREDO”, можна підключити додаткову юридичну особу або ФОП за відповідним тарифом сервісів “FREDO” на термін від одного до 12 місяців.
НОВИЙ ПАКЕТ ОНЛАЙН-СЕРВІСІВ “БУХГАЛТЕРСЬКИЙ”
З 01.08.2020 р. для користувачів доступний новий пакет онлайн-сервісів “Бухгалтерський”, в який входять онлайн-сервіси ІТС, які допомагають користувачам бухгалтерських або облікових програм полегшити повсякденну рутинну роботу. Основна ідея випуску такого пакету – запропонувати користувачам ліцензійних продуктів єдиний пакет онлайн-сервісів, корисних бухгалтеру з перших годин роботи в програмі, з вартістю нижче, ніж покупка доступу до кожного онлайн-сервісу окремо.
Склад сервісів у тарифному пакеті “Бухгалтерський”:
- доступ до онлайн-сервісу “Пактум.Контрагент” пакет “Бізнес 2200”
- доступ до онлайн-сервісу “FREDO Звіт” для юридичних осіб
- доступ до онлайн-сервісу “FREDO ДокМен”
- доступ до онлайн-сервісу “Консультації аудитора” (12 консультацій)
- сервіс “Лекторій” (очне відвідування, онлайн доступ, перегляд відеозаписів)
Пакет онлайн-сервісів “Бухгалтерський” зможуть придбати користувачі будь-якого ліцензійного продукту для автоматизації бізнесу терміном на 12 місяців на умовах оплати за весь період.
Можна оформити один пакет онлайн-сервісів “Бухгалтерський” на один реєстраційний номер програмного продукту.