Подовження програми лояльності для користувачів корпоративних продуктів: знижка 30% при придбанні програми “BAS Документообіг КОРП”

Всеукраїнська громадська організація “Спілка автоматизаторів бізнесу” (САБ) у поточних складних умовах намагається залишатися лояльною до користувачів програм для автоматизації бізнесу та підтримувати ефективність їхнього бізнесу. Наш досвід роботи у періоди криз (економічних, пандемічних чи через війну) доводить затребуваність у бізнесу інструментів електронного документообігу для підтримки віддаленої праці співробітників зі збереженням звичайних переваг спільної роботи над документами (наказами, договорами, замовленнями, заявками тощо), включаючи їх погодження та затвердження.

За 2020-2022 роки завдяки запропонованій нами програмі лояльності близько 50% нових користувачів отримали програму “BAS Документообіг КОРП” на пільгових умовах.

З огляду на те, що ситуація в економіці України залишається складною, прийнято рішення подовження та розширення програми лояльності для користувачів програмних продуктів BAS, щодо придбання спеціальної поставки програмного продукту “BAS Документообіг КОРП” за акційною ціною!

Наведений нижче програмний продукт можна придбати за зазначеною ціною до кінця 2023 року (порядок продажу наведений у розділі “Порядок продажу” поточної новини):

НайменуванняРекомендована роздрібна ціна, грн з ПДВ
Business automation software for document management. CORP (special package for corporate users)54 000

Програма “BAS Документообіг КОРП” містить широкий набір можливостей для управління бізнес-процесами, а також спільною (у тому числі і віддаленою) роботою співробітників. Детальний опис функціональних можливостей конфігурації “BAS Документообіг КОРП”.

Програмний продукт “BAS Документообіг КОРП. Спеціальна поставка для користувачів корпоративних продуктів” можна придбати в електронному вигляді (див. нижче розділ “Порядок продажу”). У комплект поставки входять повноцінна конфігурація “BAS Документообіг КОРП” з усіма необхідними дистрибутивами, документацією, набором пін-кодів, реєстраційною анкетою і користувацькою угодою.

Впровадження електронного документообігу на підприємстві на базі продукту “BAS Документообіг КОРП” дасть швидкий економічний ефект за рахунок зниження матеріальних витрат на підготовку і узгодження як внутрішніх документів, так і документів (договорів, заявок тощо) з постачальниками, підрядниками або покупцями. Можливості безшовної інтеграції з програмами “BAS ERP” і “BAS Комплексне управління підприємством” або обміну з іншими конфігураціями за правилами, що йдуть в поставці “BAS Документообіг КОРП”, дозволять інтегрувати електронний документообіг в корпоративну систему автоматизації за мінімальний час і з мінімальними витратами.

ПОРЯДОК ПРОДАЖУ

Можливість придбати продукт “BAS Документообіг КОРП. Спеціальна поставка для користувачів корпоративних продуктів” мають зареєстровані користувачі програмних продуктів:

  • “BAS ERP”
  • “BAS АГРО. ERP”
  • “BAS Будівництво. ERP”
  • “BAS Управління холдингом”
  • “BAS Комплексне управління підприємством”
  • “BAS Комплексне управління паливним підприємством”
  • “BAS Бухгалтерія КОРП”

Для придбання спеціальної поставки “BAS Документообіг КОРП” користувачеві слід надати компанії-члену САБ копію реєстраційної анкети основної поставки одного з перерахованих вище продуктів.

Продукт “BAS Документообіг КОРП. Спеціальна поставка для користувачів корпоративних продуктів” можна придбати разом з клієнтськими і серверними ліцензіями, однак знижка на додаткові серверні і клієнтські ліцензії не розповсюджується.

Даний продукт не можна придбати на умовах апгрейду.

Звертаємо увагу, що до складу програмного продукту “BAS Документообіг КОРП. Спеціальна поставка для користувачів корпоративних продуктів” не входить договір на пільговий супровід.

ОСОБЛИВОСТІ ОТРИМАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСТАВОК ПРОГРАМНИХ ПРОДУКТІВ

Після придбання програмних продуктів партнеру в його особистий кабінет на порталі інформаційно-технологічного супроводу (далі – Портал ІТС) за адресою https://portal.bas-soft.eu/ буде передано комплект електронної поставки, що містить реєстраційний номер, пін-коди для активації продукту та його реєстрації, а також посилання на завантаження дистрибутиву, документації та інших матеріалів, які включено до складу придбаного продукту.

Продукт реєструється в базі технічної підтримки одночасно з передачею продукту партнеру. Після цього покупець продукту отримує статус зареєстрованого користувача. Паперові варіанти реєстраційних карток не друкуються. Для підтвердження правомірності володіння ліцензійним продуктом користувачеві достатньо роздрукувати електронний варіант заповненої реєстраційної картки та мати документи, що підтверджують легальність придбання.

Партнер може передати користувачеві продукт різними способами:

  • завантажити та особисто встановити продукт на комп’ютер користувача
  • переслати комплект поставки електронною поштою
  • зареєструвати продукт в особистому кабінеті користувача на Порталі ІТС за адресою https://portal.bas-soft.eu/, після чого в особистому кабінеті користувача з’являться посилання на завантаження дистрибутиву та пін-коди, які необхідні для активації продукту

Звертаємо увагу, посилання на завантаження дистрибутиву будуть дійсні протягом 30 днів з моменту “відвантаження” продукту партнеру. Необхідно за цей період встигнути завантажити дистрибутив програмного продукту.

Документація та супровідні матеріали надаються у форматі ресурсу https://its.bas-soft.eu/. Документація має ієрархічну структуру (“дерево”), що складається з глав, при цьому кожна глава, у свою чергу, є вузлом ієрархічної структури. Таке представлення дозволяє відразу бачити зміст книги і швидко переходити до потрібної глави.

Для встановлення програми на комп’ютер необхідно розпакувати архів і запустити autorun.exe. Далі у діалозі можна встановити програму повністю “за один клік” або вибрати встановлення частинами, а також переглянути документацію та супровідні матеріали.

Заміна типу захисту

Зареєстровані користувачі продукту “BAS Документообіг КОРП. Спеціальна поставка для користувачів корпоративних продуктів”, які мають діючий договір ІТС, можуть замінити програмний захист основної поставки на апаратний.

Для заміни необхідно заповнити заявку (бланк заявки можна завантажити тут https://files.unionba.eu/files/15/orders/275/zv_zam_ukr.xls) і передати обслуговуючій компанії-члену САБ. Заміна типу захисту платна.

СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Підтримка здійснюється Службою технічної підтримки за наявності договору Інформаційно-технологічного супроводу (ІТС).