Початок продажів галузевих продуктів “PDM Управління інженерними даними 4 (PLM)”

Повідомляємо про початок продажів продуктів “PDM Управління інженерними даними 4 (PLM)” – спільного рішення, призначеного для автоматизації конструкторсько-технологічної підготовки виробництва і підтримки вирішення ряду завдань з управління інформацією про виріб протягом його життєвого циклу (PLM), починаючи від створення концепції виробу і НДДКР, і закінчуючи виведенням виробу з експлуатації.

З 29.03.2021 р. в продажі продукти:

НайменуванняРекомендована
роздрібна ціна,
грн. без ПДВ
PDM Управління інженерними даними 4 (PLM)42 000
PDM Управління інженерними даними 4 (PLM), клієнтська ліцензія на 1 робоче місце15 000
PDM Управління інженерними даними 4 (PLM), клієнтська ліцензія на 5 робочих місць63 000
PDM Управління інженерними даними 4 (PLM), клієнтська ліцензія на 10 робочих місць120 000
PDM Управління інженерними даними 4 (PLM), клієнтська ліцензія на 20 робочих місць210 000
PDM Управління інженерними даними 4 (PLM), клієнтська ліцензія на 50 робочих місць450 000

Опис функціональних можливостей програмного продукту наведено в описі товару.

ПОРЯДОК ПРОДАЖУ ПРОГРАМНОГО ПРОДУКТУ

Програмний продукт постачається в електронному вигляді. В комплект поставки входять всі необхідні дистрибутиви, документація, набір пін-кодів, реєстраційна анкета і користувацька угода. Можна придбати основну поставку програмного продукту разом з клієнтськими і серверними ліцензіями.

Дистрибутиви програмних продуктів доступні після придбання в особистому кабінеті користувача на Порталі ІТС.

ОСОБЛИВОСТІ ОТРИМАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСТАВОК ПРОГРАМНИХ ПРОДУКТІВ

Після придбання програмних продуктів партнеру в його особистий кабінет на порталі інформаційно-технологічного супроводу (далі – Портал ІТС) за адресою https://portal.1c.eu буде передано комплект електронної поставки, що містить реєстраційний номер, пін-коди для активації продукту та його реєстрації, а також посилання на завантаження дистрибутиву, документації та інших матеріалів, які включено до складу придбаного продукту.

Продукт реєструється в базі технічної підтримки одночасно з передачею продукту партнеру. Після цього покупець продукту отримує статус офіційного користувача. Паперові варіанти реєстраційних карток не друкуються. Для підтвердження правомірності володіння ліцензійним продуктом користувачеві достатньо роздрукувати електронний варіант заповненої реєстраційної картки та мати документи, що підтверджують легальність придбання.

Партнер може передати користувачеві продукт різними способами:

  • завантажити та особисто встановити продукт на комп’ютер користувача
  • переслати комплект поставки електронною поштою
  • зареєструвати продукт в особистому кабінеті користувача на Порталі ІТС за адресою https://portal.1c.eu/, після чого в особистому кабінеті користувача з’являться посилання на завантаження дистрибутиву та пін-коди, які необхідні для активації продукту

Звертаємо увагу, посилання на завантаження дистрибутиву будуть дійсні протягом 30 днів з моменту “відвантаження” продукту партнеру. Необхідно за цей період встигнути завантажити дистрибутив програмного продукту.

Документація та супровідні матеріали надаються у форматі ресурсу https://its.1c.ua/. Документація має ієрархічну структуру (“дерево”), що складається з глав, при цьому кожна глава, у свою чергу, є вузлом ієрархічної структури. Таке представлення дозволяє відразу побачити зміст книги і швидко переходити до потрібної глави.

Для встановлення програми на комп’ютер необхідно розпакувати архів і запустити autorun.exe. Далі у діалозі можна встановити програму повністю “за один клік” або вибрати встановлення частинами, а також переглянути документацію і супровідні матеріали.

ПЕРЕНЕСЕННЯ ДАНИХ З КОНФІГУРАЦІЇ “PDM УПРАВЛІННЯ ІНЖЕНЕРНИМИ ДАНИМИ” АБО “PDM УПРАВЛІННЯ ІНЖЕНЕРНИМИ ДАНИМИ 3”

Користувачі програмних продуктів, що містять конфігурацію “PDM Управління інженерними даними” або “PDM Управління інженерними даними 3”, можуть за допомогою інструментів, які входять у поставку, перенести в нову інформаційну базу нормативно-довідкову інформацію і документи з електронного архіву конструкторсько-технологічної документації. Інструкція по перенесенню даних включена в поставку “PDM Управління інженерними даними 4 (PLM)”.

АПГРЕЙДИ

Апгрейди основних поставок

Апгрейд на продукт

  • “PDM Управління інженерними даними 4 (PLM)”

можна виконати з продуктів

  • “PDM Управління інженерними даними”
  • “PDM Управління інженерними даними 3”

Апгрейди ліцензій

Для користувачів, які здійснили перехід з програмних продуктів, що включають конфігурацію “PDM Управління інженерними даними”, на “PDM Управління інженерними даними 4 (PLM)”, передбачений апгрейд клієнтських ліцензій “PDM Управління інженерними даними” на клієнтські ліцензії “PDM Управління інженерними даними 4 (PLM)”.

Для користувачів, які здійснили перехід з програмних продуктів, що включають конфігурацію “PDM Управління інженерними даними 3”, на “PDM Управління інженерними даними 4 (PLM)”, передбачений апгрейд клієнтських ліцензій “PDM Управління інженерними даними 3” на клієнтські ліцензії “PDM Управління інженерними даними 4 (PLM)”.

Ціна апгрейду обчислюється як різниця цін придбаного і переданого продукту плюс 27 грн., але не менше половини вартості продукту. Якщо одночасно з ПРОФ версією основної електронної поставки купуються клієнтські або серверні ліцензії платформи, то в цьому випадку ціна апгрейду розраховується виходячи з вартості всього набору продуктів.

Для виконання апгрейду з продуктів версії 1С:Підприємство 8 необхідно повернути реєстраційну картку, ліцензійну угоду і ключ захисту платформи (тільки для продуктів з апаратним захистом) програмного продукту, з якого виконується апгрейд.

При апгрейді клієнтських ліцензій необхідно повернути реєстраційну картку та ліцензійну угоду.

СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Сервісне обслуговування прикладного рішення “PDM Управління інженерними даними 4 (PLM)” і підтримка користувачів в частині роботи з платформою здійснюється за договором інформаційно-технологічного супроводу (ІТС) з активним сервісом ІТС Галузевий 3-ї категорії.

Сервісне обслуговування в частині роботи з платформою можна отримати, скориставшись сервісом ІТС “Лінія консультацій”.