“Чорна п’ятниця” від сервісу FlyDoc – 50% знижки протягом 3-х днів

Наближається найголовніший день року у всьому світі для покупок – Чорна п’ятниця.
В чорну п’ятницю пропонуємо мега знижки на електронний документообмін FlyDoc!

Умови пропозиції для користувачів систем для автоматизації бізнесу – придбай можливість обміну електронними документами безпосередньо із власної облікової програми на один рік зі знижкою 50%.

Назва сервісу
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу “FlyDoc” для юридичної особи на 1 рік
2500
Замість 5000
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу “FlyDoc” для фізичної особи-підприємця (ФОП) на 1 рік
1250
Замість 2500

Акція триває з 25.11.2020 р. до 27.11.2020 р. (включно) для нових користувачів сервісу FlyDoc, тобто користувачів, які до періоду проведення акції не мали придбаних ліцензій сервісу FlyDoc.

Сервіс FlyDoc дозволяє обмінюватися переліченими нижче документами безпосередньо з програм для автоматизації бізнесу (BAS та 1С:Підприємство 8) з контрагентами, які користуються FlyDoc, FREDO ДокМен, іншими програмами, що працюють через сервер обміну ПТАХ, а також через відправлення посилання на документ (без наявності іншого ПЗ):

  • рахунками
  • актами виконаних робіт
  • актами звірки
  • податковими накладними та додатками 2 до них
  • товарними і видатковими накладними
  • товарно-транспортними накладними
  • універсальними документами
  • прайсами, договорами та будь-якими документами як вкладеннями

Переваги сервісу FlyDoc:

  • FlyDoc не потребує багато часу на встановлення в облікову систему, достатньо лише оновити свою версію до конфігурації BAS+FlyDoc
  • документи зберігаються в одній базі даних з 1С:Підприємство та BAS
  • в модулі реалізована автоматична перевірка відповідності даних електронного та облікового документів до та після відправки контрагенту
  • є можливість групового підписання та відправлення електронних документів
  • реалізовані: створення, підписання та відправлення документів за розкладом
  • гнучкість модуля – можливість доопрацювань та внесення змін
  • немає обмежень по кількості відправлених документів