АКЦІЯ «BAS БУХГАЛТЕРІЯ» ALL-INCLUSIVE

Здійсни мрію свого бухгалтера – подаруй «BAS Бухгалтерія» all-inclusive!

Спеціальна вартість – 12490 грн.

Спеціальна пропозиція для тих, хто бажає легко запустити бухгалтерську програму та отримати всі сервіси та послуги, які необхідні для комфортної роботи бухгалтера.

  • Ведення бухгалтерського та податкового обліку, нарахування зарплати;
  • Своєчасне оновлення програми;
  • Здача електронною звітності;
  • Обмін первинними документами в електронному вигляді;
  • Гаряча лінія, консультації аудитора;
  • Своєчасне оновлення нормативно-довідкової інформації;
  • Завантаження реквізитів контрагентів з держ. реєстрів;
  • Бухгалтерські семінари протягом року;
  • Встановлення, налаштування.

Пропозиція діє до 31 серпня 2020.

Детальніше:

BAS Бухгалтерія – сучасне універсальне рішення для ведення бухгалтерського обліку, найбільш популярна програма серед бухгалтерів, яка підходить для компаній різних масштабів та напрямків діяльності.

ІТС ПРОФ (12 місяців)– золотий стандарт супроводу, який дозволяє користувачам отримувати необхідну підтримку при роботі з програмою BAS та «1С:Підприємство» за допомогою онлайн-сервісів.

  • Сервіс-інженер – який здійснить установку та налаштування програми.
  • Оновлення програм – завжди актуальний реліз програми, що відповідає всім вимогам законодавства;
  • Інформаційна система ІТС” – новини, коментарі та консультації спеціалістів з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку, рекомендації щодо оподаткування господарських операцій, покрокові інструкції щодо їх відображення в програмах для автоматизації бізнесу;
  • “Лінія консультацій” – можливість отримання своєчасних і професійних консультацій від розробників, без обмежень;
  • RDI Service” – сервіс, який дозволяє ліцензійним користувачам програмних продуктів “BAS” і “1С:Підприємство” оновлювати нормативно-довідкову інформацію в своїх інформаційних системах;
  • FREDO Звіт” – сервіс електронної звітності Fredo Звіт (повний аналог MEDoc);
  • FREDO ДокМен” – сервіс для обміну електронними документами зі своїми контрагентами;
  • Консультації аудитора” –  можливість задати запитання експертам і аудиторам з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку (12 консультацій на рік);
  • Лекторій” – це унікальна можливість поспілкуватися з методистами ІТС та запрошеними спеціалістами, отримати достовірну інформацію «з перших вуст» (очне відвідування, онлайн доступ, перегляд відеозаписів).

«Пактум.Контрагент» (3 місяці) – автоматизоване заповнення картки контрагента відповідно до введеного кодом ЄДРПОУ (ДРФО) даними, що містяться у єдиних державних реєстрах: назва, юридична адреса, телефон, керівник, дані про систему оподаткування. Даний сервіс особливо актуальний для нових користувачів програм 1С:Підприємство та BAS.