АКЦІЙНА АНТИКРИЗОВА ПРОПОЗИЦІЯ

В нинішніх умовах можливість організації віддаленої роботи співробітників (облік робітників, які працюють вдома, облік простоїв, звітність по віддаленій роботі) зі збереженням звичної спільної роботи над документами (наказами, договорами, заявками та т. п.), включаючи погодження та затвердження, набуває критичного значення та дозволяє компанії пережити несприятливі часи з мінімальними втратами.

З 30.04.2020 до 31.08.2020 пропонуємо взяти участь в акції та придбати комплект, що містить “BAS Документообіг КОРП”, клієнтську ліцензію на 50 робочих місць та ліцензію на 64-розрядний сервер зі знижкою 30 %!

З 30.04.2020 р. в продажі продукт:

Найменування

Ціна, грн. без ПДВ

BAS Документообіг КОРП. Антикризовий комплект на 50 користувачів + сервер 64х

145 000

Детальний опис функціональних можливостей конфігурації 

Впровадження електронного документообігу на підприємстві на базі продукту “BAS Документообіг КОРП” дасть швидкий економічний ефект за рахунок зниження матеріальних витрат на підготовку і узгодження як внутрішніх документів, так і документів (договорів, заявок тощо) з постачальниками, підрядниками або покупцями. Можливості безшовної інтеграції з програмами “BAS ERP” і “BAS Комплексне управління підприємством” або обміну з іншими конфігураціями (Управління торговим підприємством, Управління невеликою

фірмою та інших) за правилами, що йдуть у поставці “BAS Документообіг КОРП”, дозволять інтегрувати електронний документообіг у корпоративну систему автоматизації за мінімальний час і з мінімальними витратами.