Шановні клієнти! З 15 листопада 2017 року вступає в дію новий Порядок обміну електронними документами з контролюючими органами

Звертаємо вашу увагу, що з 15 листопада 2017 року вступає в дію новий Порядок обміну електронними документами з контролюючими органами, затверджений наказом МФУ від 06.06.2017 р. № 557.

Порядок передбачає введення нових форм:

1. Заява про приєднання до договору про визнання електронних документів.

2. Повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису.

3. Заява про припинення дії договору про визнання електронних документів.

4. Повідомлення про припинення дії договору про визнання електронних документів.

Згідно наказу № 557 договори про визнання електронних документів, укладені до 15 листопада 2017 року, залишаються дійсними (до закінчення дії сертифікатів чи зміни керівників/припинення реєстрації).

Також акцентуємо увагу, що з початку листопада 2017 року для реєстрації нових ЕЦП в системі електронної звітності Держстату необхідно відправити Заявку про реєстрацію електронного цифрового підпису (S1391101) з переліком всіх посадових осіб, які підписують звітність до Держстату. Реєстрація здійснюється приймальним шлюзом автоматично. Відправити Заявку необхідно згідно з Порядком подання електронної звітності до органів державної статистики, який знаходиться на сайті www.ukrstat.gov.ua, сторінка Електронна звітність – Послідовність дій для здійснення електронного звітування.