Отримання оновлень прикладних рішень (конфігурацій) і технологічної платформи, інформації про плани виходу релізів

Опис
Розробниками програм для автоматизації бізнесу забезпечується постійний розвиток та оновлення програм відповідно до вимог законодавства, ділової практики, розвитку інформаційних технологій і сервісів.
Сервіс «Оновлення програм» дозволяє:
- Отримати інформацію про плановий графік виходу нових версій прикладних програм і технологічної платформи.
- Отримати інформацію про планові зміни функціоналу, які будуть зроблені в новій версії програми.
- Дізнатися яка версія програмного продукту актуальна на поточний момент, завантажити дистрибутиви для оновлення вашої версії продукту до актуальної.
- Отримати інформацію про список помилок, які зареєстровані і будуть виправлятися в наступних версіях програм.
- Завантажити різні додаткові файли, які рекомендовані розробниками програмних продуктів для використання.
Для деяких програмних продуктів в сервісі публікуються попередні тестові релізи. Вони призначені в основному для обслуговуючих компаній і використовуються для тестування, попереднього ознайомлення з новими можливостями конфігурацій та варіантами виправлення помилок, для апробації роботи нових релізів на реальних даних. Обслуговуючі компанії, які отримали попередній тестовий реліз конфігурації, можуть встановити цей реліз користувачам, якщо вважають це допустимим, обов’язково попередивши користувача про тестовий характер даного релізу і забезпечивши збереження даних користувача.
Переваги
- Швидке отримання найбільш актуальних версій програмного забезпечення, які враховують останні зміни законодавства:
- можливість самостійного оновлення;
- можливість дистанційного оновлення, яке виконується спеціалістами обслуговуючої компанії.
- Отримання нових механізмів та інструментів у програмі, вдосконалення наявних механізмів, які додані безпосередньо розробником (зниження витрат на доопрацювання власними силами).
- Зниження податкових ризиків підприємства за рахунок своєчасного оновлення механізмів, формул, шаблонів для ведення обліку та формування звітності відповідно до останніх змін законодавства.
Умови отримання
Для отримання доступу до сервісу «Оновлення програм» необхідно:
1. Стати зареєстрованим користувачем:
- користувачеві «коробкової» поставки слід заповнити реєстраційну анкету, яка йде в комплекті поставки і передати її продавцеві програмного продукту;
- користувач електронної поставки стає зареєстрованим користувачем автоматично при покупці програми.
2. Зареєструватися на Порталі ІТС (не обов’язково користувачам версії 7.7 програм «1С:Підприємство»). Для цього необхідно натиснути кнопку «Увійти» у правій частині екрану, далі гіперпосилання «Нема логіна?». Відкриється форма реєстрації. Заповніть поля та натисніть кнопку «Зареєструватися».
3. Зареєструвати програму на цьому порталі в «Особистому кабінеті». Для реєстрації програмного продукту перейдіть за посиланням і натисніть кнопку «Зареєструвати програмний продукт». Заповніть поля та натисніть кнопку «Далі». Після виконання всіх дій програмний продукт з’явиться в «Особистому кабінеті» на Порталі ІТС.
4. В залежності від програмного продукту:
- Користувачам базових програм BAS і «1С:Підприємство» версії 8 сервіс оновлень доступний без додаткової оплати.
- Користувачам програм BAS і «1С:Підприємство» версії 8 (ПРОФ і КОРП), базових і ПРОФ програм «1С:Підприємство» версії 7.7 доступ до сервісу надається в складі договору ІТС.
- Користувачам певних галузевих програм для отримання оновлень необхідно укласти договір на ІТС і активувати сервіс «ІТС Галузевий».
- Користувачам, що орендують програми у обслуговуючої компанії, сервіс оновлень надається за договором оренди.
Довідкова інформація:
- Якщо у Вас немає права отримувати оновлення, то зверніться до обслуговуючої компанії.
Як отримати файли оновлень?
Для програм BAS:
- завантажити самостійно з сайту https://dl.bas-soft.eu/, використовуючи логін на пароль Порталу ІТС
- налаштувати автоматичне оновлення програми через Інтернет
- у обслуговуючої компанії
Для програм версій 8 «1С:Підприємство»:
- завантажити самостійно з сайту https://releases.1c.eu/, використовуючи логін на пароль Порталу ІТС
- налаштувати автоматичне оновлення програми через Інтернет
- у обслуговуючої компанії
Для програм версій 7.7 «1С:Підприємство»:
- налаштувати оновлення програми через Інтернет
- у обслуговуючої компанії
- відправити запит до Служби розсилки релізів за адресою releases@1c.ua.
Вартість
Отримання офіційних оновлень включено до складу договору ІТС. Підсумкова вартість договору ІТС формується обслуговуючою компанією на підставі її прейскурантів і тарифних планів.
Користувачі базових версій програм «1С:Підприємство» версій 8 можуть отримати доступ для скачування оновлень з цього порталу без договору ІТС.
Користувачі, які орендують програми у обслуговуючої компанії, сервіс оновлень оплачують у складі інших послуг за договором оренди. Ціну договору визначає обслуговуюча компанія .
Вартість сервісу «ІТС Галузевий» зазначена в описі сервісу на Порталі ІТС.
Техпідтримка
Питання щодо роботи сервісу слід задавати за адресою webits-info@1c.ua, вказавши в темі листа назву сервісу – «Інтернет-підтримка».
Якщо встановлено тестовий реліз програмного продукту, то повідомлення про помилки, виявлені в процесі тестування, слід відправляти електронною поштою на адресу – testua@1c.ua.
Підтримка тестових версій здійснюється тільки для обслуговуючої компанії в рамках партнерської конференції. Після випуску фінального релізу повідомлення про помилки, а також питання, побажання і рекомендації слід відправляти у звичайному порядку, використовуючи сервіс «Лінія консультацій».