Лінія консультацій

Консультації спеціалістів Служби технічної підтримки та обслуговуючої компанії телефоном та електронною поштою

Опис

Лінія консультацій надає користувачам програм для автоматизації бізнесу консультації по роботі з конфігураціями:

Назва Конфігурації у складі ППКоординати лінії консультаційУмови супроводу
BAS БухгалтеріяBAS Бухгалтерія КОРПBAS ERPBAS Управління холдингомBAS Управління торгівлеюBAS Документообіг КОРПBAS Роздрібна торгівляBAS Комплексне управління підприємствомBAS Малий бізнесe-mail: hotline@bas-soft.eu
тел.: +380 (44) 222-72-10 (45)

з 09:30 до 17:30 за київським часом, крім субот, неділь та святкових днів (за графіком роботи українських підприємств)
Підтримка здійснюється при оформленні договору ІТС рівня ПРОФ або пакета онлайн-сервісів «Тех.підтримка».Після покупки програмного продукту користувачам надається пільговий період супроводу.У період пільгового супроводу сервіс за договором ІТС надається без додаткової оплати.
BAS Бухгалтерія БазоваBAS Малий бізнес Базоваe-mail: hotline@bas-soft.eu
тел.: +380 (44) 222-72-10 (45)з 09:30 до 17:30 за київським часом, крім субот, неділь та святкових днів (за графіком роботи українських підприємств)
Для зареєстрованих користувачів базових версій забезпечується базова підтримка, яка не потребує додаткової оплати.Для отримання комплексної підтримки, рекомендується користувачам базових версій укласти з обслуговуючою компанією договір ІТС рівня ПРОФ.
BAS АГРО. ERPe-mail: hline@conto.com.ua
тел.: +380 (44) 490-94-64

з 09:30 до 17:30 за київським часом, крім субот, неділь та святкових днів (за графіком роботи українських підприємств)
Підтримка здійснюється за договором ІТС.Після покупки програмного продукту користувачам надається пільговий період супроводу.У період пільгового супроводу сервіс за договором ІТС надається без додаткової оплати.
BAS Медицина. ЛікарняBAS Медицина. Поліклінікаe-mail: med-hotline@cbt.ua
тел.: +380 (44) 500-15-15
Skype: cbt.ua

з 09:30 до 17:30 за київським часом, крім субот, неділь та святкових днів (за графіком роботи українських підприємств)
Підтримка здійснюється при оформленні договору ІТС рівня ПРОФ або пакета онлайн-сервісів «Тех.підтримка».Після покупки програмного продукту користувачам надається пільговий період супроводу.У період пільгового супроводу сервіс за договором ІТС надається без додаткової оплати.
BAS Будівництво. БухгалтеріяBAS Будівництво. Керування фінансамиe-mail: hline@impuls-ivc.ua
тел.: +380 (44) 383-03-73

з 09:30 до 17:30 за київським часом, крім субот, неділь та святкових днів (за графіком роботи українських підприємств)
Підтримка здійснюється при оформленні договору ІТС рівня ПРОФ або пакета онлайн-сервісів «Тех.підтримка».Після покупки програмного продукту користувачам надається пільговий період супроводу.У період пільгового супроводу сервіс за договором ІТС надається без додаткової оплати.
Бухгалтерія для України, ред. 2.0 (ПРОФ)Зарплата і Управління Персоналом для України (ПРОФ)Управління невеликою фірмою для України (ПРОФ)Управління виробничим підприємством для УкраїниУправління торгівлею для України (ред. 2.3)Управління торговим підприємством для Україниe-mail: hotline@1c.ua
тел.: +380 (44) 222-72-10 (45)

з 09:30 до 17:30 за київським часом, крім субот, неділь та святкових днів (за графіком роботи українських підприємств)
Підтримка здійснюється при оформленні договору ІТС рівня ПРОФ або пакета онлайн-сервісів «Тех.підтримка».Після покупки програмного продукту користувачам надається пільговий період супроводу..У період пільгового супроводу сервіс за договором ІТС надається без додаткової оплати.
Бухгалтерія для України, ред. 2.0 (базова)Зарплата і Управління Персоналом для України (базова)Управління невеликою фірмою для України (базова)           e-mail: hotline@1c.ua
тел.: +380 (44) 222-72-10 (45)

з 09:30 до 17:30 за київським часом, крім субот, неділь та святкових днів (за графіком роботи українських підприємств)
Для зареєстрованих користувачів базових версій забезпечується базова підтримка, яка не потребує додаткової оплати.Для отримання комплексної підтримки, рекомендується користувачам базових версій укласти з обслуговуючою компанією договір ІТС рівня ПРОФ.
Управління невеликою фірмою для України мікроe-mail: hotline@1c.ua

з 09:30 до 17:30 за київським часом, крім субот, неділь та святкових днів (за графіком роботи українських підприємств)
Для зареєстрованих користувачів базових версій забезпечується базова підтримка, яка не потребує додаткової оплати.
Бухгалтерський облік для України (ПРОФ и базова)Зарплата+Кадри для УкраїниВиробництво+Послуги+Бухгалтерія для УкраїнТорговля+Склад для УкраїниБухгалтерія+Торговля+Склад+Зарплата+Кадри для Україниe-mail: hotline@1c.ua
тел.: +380 (44) 222-72-10 (45)
 Служба розсилки релізів конфігурацій і програм – release@1c.uaз 09:30 до 17:30 за київським часом, крім субот, неділь та святкових днів (за графіком роботи українських підприємств)
Підтримка здійснюється при оформленні договору ІТС рівня ПРОФ або пакета онлайн-сервісів «Тех.підтримка».
Облік в ОСББ, розрахунок квартплати в Україніe-mail: gkh@hvoya.com.ua  
тел.: +380 (48) 706-00-27з 9:30 до 17:30 за київським часом, крім субот, неділь та святкових днів (за розпорядком київських підприємств)
Підтримка здійснюється при оформленні договору ІТС рівня ПРОФ або пакета онлайн-сервісів «Тех.підтримка».
Підрядник будівництва 4.0 Керування фінансамиПідрядник будівництва 3.0. Управління будівельним виробництвомe-mail: hline@impuls-ivc.ua
тел.: +380 (44) 383-0-373
Підтримка здійснюється при оформленні договору ІТС рівня ПРОФ або пакета онлайн-сервісів «Тех.підтримка».
Керівник (ПРОФ, СТАНДАРТ)e-mail: hline@ru-systems.ruПідтримка здійснюється за договором ІТС.
Керівник (Базова версія)e-mail: hline@ru-systems.ruДля зареєстрованих користувачів базових версій забезпечується базова підтримка, яка не потребує додаткової оплати.Для отримання комплексної підтримки, рекомендується користувачам базових версій укласти з обслуговуючою компанією договір ІТС рівня ПРОФ.
Управління сільськогосподарським підприємством для Україниe-mail: hline@conto.com.ua
тел.: +380 (44) 490-94-64з 10:00 до 17:00 за київським часом, крім субот, неділь та святкових днів (за графіком роботи українських підприємств)
Підтримка здійснюється при оформленні договору ІТС рівня ПРОФ або пакета онлайн-сервісів «Тех.підтримка».
CRM (ПРОФ, КОРП) для Україниe-mail: crmukr@rarus.com.ua
тел.: +380 (44) 581-42-84<
Skype: rarus_ukrз 09:30 до 17:30 за київським часом, крім субот, неділь та святкових днів (за графіком роботи українських підприємств)
Підтримка здійснюється при оформленні договору ІТС рівня ПРОФ або пакета онлайн-сервісів «Тех.підтримка».
Селекція в тваринництві. Свинарство для Україниe-mail: info@matrix24.ruз 09:00 до 17:00 за київським часом, крім субот, неділь та святкових днів (за графіком роботи київських підприємств)Підтримка здійснюється за договором ІТС.
Аптека для УкраїниМагазин побутової техніки та засобів зв’язку для УкраїниМагазин одягу і взуття для Україниe-mail: shopukr@rarus.com.ua
тел.: +380 (44) 581-42-84, +380 (66) 118-21-91
Skype: rarus_ukrз 09:00 до 18:00 за київським часом, крім субот, неділь та святкових днів (за графіком роботи українських підприємств)
Підтримка здійснюється при оформленні договору ІТС рівня ПРОФ або пакета онлайн-сервісів «Тех.підтримка».
SPA-салонСалон красиe-mail: support@helix-group.ruз 09:00 до 17:00 за київським часом, крім субот, неділь та святкових днів (за графіком роботи українських підприємств)Підтримка здійснюється за договором ІТС.
Бухгалтерія будівельної організаціїe-mail: hline@impuls-ivc.ua
тел.: +380 (44) 383-03-73

з 10:00 до 18:00 за київським часом, крім субот, неділь та святкових днів (за графіком роботи українських підприємств)
Підтримка здійснюється при оформленні договору ІТС рівня ПРОФ або пакета онлайн-сервісів «Тех.підтримка».Після покупки програмного продукту користувачам надається пільговий період супроводу.У період пільгового супроводу сервіс за договором ІТС надається без додаткової оплати.

Умови отримання

Для отримання доступу до сервісу Лінія консультацій необхідно бути зареєстрованим користувачем і мати діючий договір ІТС рівня ПРОФ з обслуговуючою компанією (ця вимога не є обов’язковою щодо користувачів базових версій програм) або пакет онлайн-сервісів «Тех.підтримка».

Програми, в яких реалізовано сервіс

Сервіс доступний користувачам всіх версій програм для автоматизації бізнесу.

Інструкції

При зверненні до Служби технічної підтримки необхідно повідомити наступну інформацію:

  • Реєстраційний номер програми.
  • Назву організації.
  • Версію програмного продукту, назву конфігурації.

Намагайтесь правильно і заздалегідь сформулювати своє питання, це допоможе отримати на нього найбільш точну і швидку відповідь.

Вартість

Кількість консультацій у Службі технічної підтримки необмежена.

Кількість консультацій обслуговуючої компанії визначається індивідуальними умовами договору ІТС.

Служба технічної підтримки консультує користувачів базових версій, які не мають договору ІТС, але консультації у обслуговуючих компаній, в цьому випадку, зазвичай проводяться за додаткову оплату.