ВПРОВАДЖЕНО НОВУ ФОРМУ ПОДАТКОВОЇ НАКЛАДНОЇ ТА РОЗРАХУНКУ КОРИГУВАННЯ

05.12.2018 року вийшло оновлення до типової конфігурації «Управління виробничим підприємством для України» редакції 1.3,  “Управління торговим підприємством” редакції 1.2 та “Бухгалтерія для України” редакції 1.2 та 2.0

У складі оновлень:

  • Нові форми податкових документів
    • Реалізовано заповнення Податкової накладної та Додатку 2 до неї у відповідності з наказом Мінфіну  № 763 від 17.09.2018.
  • Документи для разрахунку  ФСС
    • Реалізована вигрузка в “FREDO Звіт” документів “Заявление-расчет в ФСС”  та “Подтверждение выплат ФСС”.
    • В документі “Заявление-расчет в ФСС” реалізована можливість  внесення інформації про суми пільг потерпівшим від аварії на ЧАЄС для внесення в друковану форму форму заявки та вигрузки в “FREDO Звіт”.
  • Облік страхового стажу
    • Реалізований новий механізм обліку страхового стажу для розрахунку нарахувань по лікарняному листу. Додано документ “Ввод сведений для расчета страхового стажа”,  що дозволяє зареєструвати информацію про страховий стаж співробітників по даним реєстру застрахованих осіб ПФУ.

Також 04.11.2018р. вийшло оновлення до сервісу FREDO Звіт (версія 01.00.345), що також включає в себе зміни згідно з Наказом Міністерства фінансів України №763 від 17.09.2018 р. «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 31 грудня 2015 року № 1307».